پشتیبانی وب سایت

هیچ نرم افزاری بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلما اگر تولید و ارائه نرم افزار مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان نرم افزار حیاتی می باشد. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. 
توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت تیم جوملا فارسی در دستور کار قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خشنودی مشتریان وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بار آورد. 
تیم جوملا فارسی برای ارایه‌ خدمات پشتیبانی نرم افزار جوملا از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته است تا بتواند این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند.
  پشتیبانی برنزی پشتیبانی نقره ای پشتیبانی طلایی
به‌روز رسانی جوملا  *  *
رفع مشکلات احتمالی  *  *
ارسال تیکت نامحدود  *  *
تعداد وب سایت های مورد پشتیبانی  1 1
نصب امکانات جانبی  *  *
راه اندازی و پیکربندی جانبی  *  *
پشتیبانی از طریق تلفن  *  *
ارائه راه حل امنیتی برای جوملا  *  *
ارائه پیشنهاد برای بهبود ساختار سایت  -  *
جلسه رفع اشکال (ساعت جلسه)  1  1
پیاده سازی اولیه بهینه سازی وب سایت  -  *
تعریف ایمیل جدید  5 10
 تغییر و ارسال رمز های عبور فراموش شده  -  *
رفع اشکال از طریق نرم افزار های ریموت  -  *
اصلاح اطلاعات وارد شده توسط مشتری (مقاله)  10 20
  200.000 500.000
© Copyright 2024 نویدایرانیان. All Rights Reserved.

Search